REALITY CHECK

Kollade igenom lite old pic's och insåg att jag har lagt på hullet riktigt ordentligt på ca 1 år. Bli inte sura nu, jag vet mycket väl om att jag inte är tjock nu heller. Jag är normal, som alla andra men på något sätt tyckte jag ändå bättre om mig själv innan... tror jag o.O


Får inte plats med mina bröst i den klänningen längre ;( eller aa dom håller på att trilla ut ._.


Ingen röv och inga höfter (kanske inte så bra då.. haha) men framförallt inga KEBABER ;(


Inte så snyggt att jag var helt plattkanske.. men magen liksom, helt platt med höftben som stack ut<3

Och här är en rätt nytagen bild, kanske inte ser så mycket men det är iaf väldigt mycket skillnad


Mer mage ;( *cut* haha, mer rumpa och bröst :) och ja, mer former..

Vilket tycker ni är snyggast?

Kommentarer
? malin

hahahaha

2010-04-30 @ 12:04:18



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0