SPRINGTIME :D

Halloj :)

Idag känner jag mig glad gladare gladast! Det har varit underbart vårväder, jag har haft roligt i skolan med mina underbart finfina vänner och jag har haft en mycket trevlig eftermiddag/kväll också =)
Jag har faktiskt trippat omkring i riktiga vårkläder idag ska jag be att få tala om z) Skulle egentligen tagit en dagens-outfit bild till er men pallade inte ._. haha Jag hade iaf strumpbyxor, min nya blommiga skjorta, vita tygskor, min bruna axelrems väska och min nya jeansjacka idag. Till detta hade jag en svart halsduk som jag snodde av min syster som inte är hemma (a) Blev ju lite kallt om halsen annars och jag hade ingen egen som matchade, väldigt viktigt you see :)

Skolan bestod idag av entreprenörskap hela förmiddagen och sen idrott på eftermiddagen. Dock har min kära moder smittat mig med sin förkylning (-.-) så jag kunde inte vara med. Erica och Bella skulle inte heller vara med så vi satt utanför friskis i solen och värmde oss samtidigt som vi lyssnade på musik, sjukt härligt!
Efter skolan skjutsade Parsa mig hem där jag slängde in en macka och sen stack jag iväg igen. Vart jag har varit får ni klura på ;)
För nu ska jag gå och käka, pusspuss♥


Bild tagen någon gång vid denna tiden på året år 2009 :)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0