SUNNY DAY

Skolan today, fett varmt och skönt i solen i rökrutan så satt där hela eftermiddagen och pluggade med Isabel, Erica, Mensur och liridon :)
Efter skolan stack jag hem, lämnade lite stuff och gick ut och mötte upp Rebecca och Issi. Vi stog och snackade en stund och sen bar det av till källan . Efter ett tag bestämde jag, Julia och Nellie oss för att gå och käka pizza så Stokki hängde på. Mätta och belåtna gav vi oss ut på stan igen där det var fullt med stockholmare eftersom det var match mellan ÄFF och Hammarby ikväll.
Stokki sa att jag fick en 20:a om jag sprang rakt igen en hög 08:or och skrek "HEJJA ÄNGELHOOOOOLM" och typ räckte fingret o.O ja kom tillbaka när jag vill dö typ.... hahah
Anyways så har vi iaf varit på ip hela kvällen och glott på matchen, fett gött att ÄFF vann med 3-2 ändå! :D
Och en annan sak som också f1 nice är att mina tröjor kom idag :D WIIE
Men nu ska jag snacka lite skype, HEHE♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0