TACK... MEN NEJTACK!



Hmm... tempting? Eller inte.
Varför i hela fridens namn frågar man ens sånna dära dumma frågor. Är inte det rättså självklart att jag inte tänker sitta och flasha mig i någon cam (som jag inte ens har) eller skicka bilder på min kropp till någon äcklig random?! Det gör jag inte till någon!
Om jag nu är så fin snubben påstår, är jag inte då för fin för att sitta och visa mig som om jag vore white trash?
Men jag förstår pervona som skriver snusk-pm, jag menar dom kan väl inte få något irl så då får dom försöka bakom dataskärmen ist. Men sorry boys, här finns inget för er. Life's a bitch.

Kommentarer
? Anonym

jag har fått exakt samma pm av samma kille ;p

2010-04-04 @ 23:37:59



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0