TILL ANONYM

Ja jag känner mig jäkligt träffad. Jag är så ytlig så det finns ingen ytligare på vår planet och ja jag bortförklarar mig.
Kan du (som är feg nog att inte våga visa vem du är) gå och sluta kommentera på min blogg nu? Du har rätt så sluta gå in på min blogg. Jag är ju bara sååååååååååååååååååååååååå jäkla ytlig.

Och btw, jag bryr mig bara om mina bröst! Det är det viktigaste i mitt liv! Nej förresten, det är ju viktigare än mitt liv! JAG MÅSTE HA FETA SILIKON BRÖST ANNARS DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JAAAAG! JAG ÄR JU YTLIG YTLIGT YTLIG! Akta er för Linneah Ytlig Dano, jag kanske sprutar in silikon på er överallt eller brytet kontakten med er om ni inte ser tillräckligt bra ut...!

Kommentarer
? erika

okej...ledsen om du blivit upprörd,men skriver man själv upprörande saker så får man nog tåla lite tillbaks?

:(

/E

2010-04-02 @ 22:44:50



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0