NYTT HALSBAND OCH NY HEADER

Sitter i soffan och svettas ihjäl. Klockan är kvart i 2 på natten och min mamma är kvar på jobbet... och hon jobbar som lärare? ;s Dessutom har inte hennes elever ens börjat skolan ännu...

Iaf, idag gick jag upp vid 11, mycket trött men var tvungen. Skulle ut på ett litet ärende. Väl hemma kollade jag på Twilight och New Moon för typ 14903450 gången och satt vid datan. Sen blev jag uttråkad och bestämde mig för att baka och använda mig av kokoset som min kära moder köpte här om dagen så jag bakade både chokladbollar och kokostoppar (som blev platta och utflutna så mer som kokoskakor haha..). När juli1 fick höra talas om kakorna kom hon hit och åt lite sen cyklade vi till stranden och badade eftersom det ösregnade. Mysigt, men kallt så när jag kom hem värmde jag mig med en väääldigt vaaarm och skön dusch :)
Efter duschen lagade jag mat till mig själv eftersom mamma inte är hemma, det blev klyftpotatis med stekt lövbiff, sås och sallad. Mycket gott! :)

Skulle iaf visa mitt nya jätte fina halsband som jag fick i förrgår av min fina snutt

Dålig lite suddig bild men det är ett hjärta i huld med massa små vita "diamanter" i. Jätte fint! :) Kedjan hör btw inte till, den hittade jag i en låda hemma.

Och sen kom jag även på att jag måste tacka Linda för den nya super fina header hon gjorde till mig igår eller när det var! Hon bytte även bakgrundsfärgen från skarpt rosa till lite ljusare lila. Tack till Linda iaf, kika in på hennes blogg och kolla hennes mästerverk hon skapar med sin kamera. En riktigt duktig fotograf det där! :)

Nu kom mamma hem iaf så nu ska jag sova. Natti♥

Kommentarer
? LINDA - [foto och vardag]

Haha nawe, ingen orsak Linneah! :D

2010-08-19 @ 07:53:18
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/
? rosabrudarna

åh , vad fint halsband !

2010-08-25 @ 18:45:57
URL: http://rosabrudarna.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0