STEPHENIE MEYER

Jag har alltid tyckt om att läsa, ända sen jag var en liten knodd som julia hade uttryckt sig haha. Men aldrig någonsin har jag stött på en människa som skriver så bra som just Stephenie Meyer. Hon är helt fantastisk!
Hela den här månaden på ett ungefär har jag spenderat läsandes just hennes böcker. Jag har läst Om jag kunde drömma (twilight), När jag hör din röst (new moon), Ljudet av ditt hjärta (eclipse), Så länge vi båda andas (breaking dawn) och Bree Tanners andra liv (The short second life of Bree Tanner).
Den sistnämnda boken är väldigt kort berättelse som hänger ihop med den tredje boken i twilight-serien. Alltså Ljudet av ditt hjärta. För er som har sett filmen eller läst boken så kommer ni kanske ihåg att där är en flicka av dom nyfödda som ger upp som hette just Bree Tanner? Det är hennes korta vampyrliv den boken handlar om. Väldigt bra och faktiskt ganska sorglig :o Dock var den väldigt kort, bara 166 sidor :/ Lite tråkigt, men ändå en väldigt bra bok.
Men nu när jag har läst alla böckerna känner jag mig helt tom :( haha det finns inget kvar och jag känner mig helt typ deprimerad.. Usch. Dessutom dröjer det ju typ as länge innan Breaking dawn kommer ut på bio :( suck..
Ajja, jag ska läsa dom igen fast på engelska så jag har något att sysselsätta mig med under tiden :D haha
Och btw, Så länge vi båda andas (breaking dawn) var lätt bäst så jag längtar verkligen efter att se hur dom har lyckats med filmen!








Bäst!


Kommentarer
? M I K A E L A

kände mig också tom efter att jag vänt sista sidan på breaking dawn... så det kändes kul när boken om bree tanner kom ut :)

2010-08-31 @ 22:51:36
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0