SUPER MEGA TRÖTT

Mamma väckte mig vid halv 12 idag när hon skulle åka till jobbet, hon började ju idag nu efter sommarlovet. Istället för att somna om när hon hade gått tog jag upp min bok och låg och läste en liten stund innan jag hoppade in i duschen. Trodde det skulle göra mig piggare men nix. Så istället för att fixa mig och bege mig utåt hamnade jag under mammas täcke i soffan tittandes på spiderman 2. Hade tänkt sätta igång 3an nu haha... fast så smsade van och frågade om jag vill följa med honom till hbg, hmm vill jag det? o.O Har inte så mycket pengar kvar nu och ska till Malmö på måndag med man1, ajja vi får se hur jag gör :)

Får kanske gå och fixa mig lite iaf.. blä. Orkar inte, jag vill bara lägga mig och sova :( fast ska inte göra det, behöver vända tbx mitt dygn. Har börjat somna vid 4,5 varje morgon och sen vaknar jag inte förrän vid tidigast 3 på eftermiddagen. Fett jobbigt faktiskt så jag ska försöka hålla mig vaken nu så att jag kan somna lite tidigare ikv :)

Nu ska jag sätta igång en ny film, puss!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0