ÅHÅ :(

Jag ligger ju jätte mycket efter i min bloggutmaning nu ;( buhu!
Hur ska jag göra nu då? Får väl göra alla samtidigt I guees .___+

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt men tror att jag snart ska fixa mig lite och traska hem till Amanda och hämta mina kläder. Sen ska jag kolla här hemma och vi har något bra tyg så jag kan fixa till en klänning lite till skolavslutningen på onsdag. Vi får se hur det blir med det dock... haha.
Annars tror jag att jag ska beställa hem dom röda skorna idag! :D:D IHH! hehe

Men ska göra dom 3 bloggutmaningarna som jag missat nu.

Här är två bilder jag redigerade på Sandra igår :)

 
Före                                                        Efter

 
Före                                                      Efter


Kommentarer
? Leia ♥

Vad är det för en bloggutmaning?

2010-12-22 @ 14:43:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0