DAG 16 - MIN FÖRSTA KYSS

Öhh... Minns inte hehe :)



Sorry att det blev en sån kortis idag, men vad ska man göra när man har dåligt minne?
Btw! Hade ju skolavslutning igår och jag fick ett pris för att min grupp van ett projektarbete för ett tag sen :) Fick ett diplom och en biobiljett så det tackar jag för, ska använda den i helgen då jag och Mensur ska gå och se Tron Legacy. Någon som sett den och vet om den är bra?



För er som inte ser så står det "En bra produkt och en bra presentation där det märktes att alla var väl förberedda. Produkten är intressant ed bra funktioner till ett rimligt pris. Många olika delar som känns genomförbara."


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0