DAG 17 - MITT FAVORITMINNE

Denna var svår, det finns ju så många såklart och just nu kan jag inte alls komma ihåg mitt favorit... Men jag kan berätta att när pappa var här sist för typ 4 år sen med min storebror Cameron också från USA så var det väldigt roligt :) Vi var i dk på tivoli och på vaxmuseet, vi kollade filmer och lagade mat och hade hur mysigt som helst! Så det är nog ett av mina favoriter. Ett annat är nog när jag och Handii var på helsingforgsfestivalen för två år sen. Fett kul! :)

Det får nog räcka för mer kommer jag inte på riktigt o.O haha...


Kommentarer
? Bea

Hejhej !

Kolla gärna in min blogg och se hur jag förbereder mig till Top Model - Tävlingen och häng med mig till london för olika modelljobb!



Kram Bea!

2010-12-28 @ 11:45:48
URL: http://modelbea.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0