DAG 6 - MIN DAG

Den här var enkel, den gör jag ju varje dag :p Dock ska jag kanske göra den lite mer detaljerad? haha

Idag vaknade jag vid 7 och fixade mig. Sen blev det havregrynsgröt och färskpressad apelsinjuice som mamma hade fixat till mig :) Min mamma är så snäll och gullig (a)
När jag var helt färdig bar det av till skolan där första lektionen var näthandel. Den pågick hela förmiddagen och på eftermiddagen hade vi matte/klassråd/mentorspass.
Där var även en ny tjej i klassen idag som är och hälsar på nu i två dagar (hon ska alltså vara med oss imorgon också) som heter Josefin :) Riktigt snäll och rolig, hoppas hon börjar!

Skolan slutade kvart i 3 och när jag kom hem kollade jag på Charlies änglar. Tycker så mycket om dom filmerna, dom är så roliga.
Nu ikväll har mensur varit här och vi såg Simbad - legenden om dom 7 haven och så såg vi klart på Inception. Tyckte inte om den, den var så krånglig och konstig...

Nu har jag nyss duschat, ätit, tagit mina mediciner och gjort mig helt klar för sängen och skulle nyss mata daisy då jag upptäckte att hon är död :( Så nu har jag fällt några tårar för det i mensurs famn och han åkte nyss hem. Vi ska begrava henne på söndag hos mormor och morfar om det går.. marken är ju säkert frusen och hård nu..
Ska lägga mig nu, är trött och mina ögon är svullna .__.

Godnatt♥

Bjuder på två fina bilder på Daisy




Jag kommer sakna dig♥


Kommentarer
? nathalie

hej! jag med den där designen igen haha! :) jag vill att vi bestämmer en dag vi fixar den annars lär de aldrig bli av :) hör av dig om en dag! MVH

2010-12-07 @ 22:46:37
URL: http://nathaliiegustafsson.blogg.se/
? Denise :) <3

Hejsan :)

Jag har läst din blogg länge men inte vågat kommentera :) Haha. Men har du facebook? och vad heter du om du har det? Ha en bra dag, Kraam<3

2010-12-08 @ 16:56:46



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0