DAG 8 - ETT ÖGONBLICK

Okej, den här var ju nog inte svår!

Ett ögonblick.. kanske när jag och handii var på Teneriffa och vi träffade 3 härliga normän, Thomas, Petter och Marita som vi hade så sjukt kul med?
Vi hittade ett ruttet ben med en fot och en sko på i en bunker när vi hade varit på stan en gång haha! Jag fattar fortfarande inte att vi inte ringde polisen eller något :S Killarna bara petade på det med en pinne och sen stack vi.. haha!
Och varje morgon åt vi mackor med nutella, pannkakor och äggröra+bacon! Det var ingen dålig frukost det inte :)


Kine, Lise, Marita, Thomas, Handii och jag haha...!

Eller kanske när jag och Mensur var i Malmö. Det var en underbar dag också! Först skulle vi äta när vi kom fram för vi var båda as hungriga och Mensur ville tvunget äta på pizzahut eftersom hans kompisar hade sagt att det var gott men när vi kom dit så hittade vi inte det. Så vi yrade omkring i typ 1 timme och han vägrade fråga någon om vägen haha.. killar.. men efter väldigt många om och men övertalade jag honom att fråga och då hittade vi äntligen dit! Väl där var det gott men vi blev lite besvikna. Resten av dagen vart det shopping och vi tog några mysiga bilder vid ån där :)


Jag och Mensur i Malmö :)♥

Jag kan säkert komma på massor fler fina ögonblick i mitt liv men det får räcka med dom två :)


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0