EN LÄSARFRÅGA

Fick den här frågan av en tjej som heter Sara idag: "Varför gick du om? Klarade du inte kurserna? kram, jättefin blogg!"

Svar: Det var inte för att jag inte klarade kurserna jag fick gå om utan det var för att jag har varit så himla sjuk hela förra året och även nu. Men nu har vi hittat problemet och håller på att lösa det. Det är hela det där med inget imunförsvar o.s.v. Det blev ännu värre när jag dessutom hade svininfluensan förra vintern.
Och p.g.a att jag var sjuk så himla mycket så missade jag ju typ halva undervisningen och när jag väl var där så var dom mitt i projekt o.s.v så jag kunde inte hänga med riktigt då. Och därför valde jag att istället för att plugga som en galning hela sommarlovet och göra färdigt det under 2an plus 2ans arbete (vilket jag aldrig hade klarat) så ville jag hellre gå om. Dessutom trivdes jag inte så bra i min klass vilket jag gör nu så det var bara bra :)
Dock saknar jag dom lite ju :/


Min gamla klass på skolavslutningen i somras


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0