ETT VINTERLANDSKAP

Vi har hur mycket snö som helst nu, IHH!! :D Jag älskar snö och hatar tö! Usch, jag vill inte ens tänka på grått slask... uhh.

Idag när jag kom hem var mormor och morfar här. Dom hade med sig hemmagjord gröt så vi åt den. Dock mådde jag ganska illa efteråt då den var väldigt söt :/

När dom hade åkt kom mensur hit. Han hade en vinflaska med sig till mamma.. haha fjäskis ;p
Men hon blev förståss glad :)
Jag och mensur kollade på Inception. Dock hann vi bara se typ halva filmen så vi ska se resten imorgon. Den verkar lite konstig och är väldigt svår att förstå tycker jag..
Sen gick jag, mensur och mamma ut och lekte i snön haha. Vi byggde en snögubbe i tanternas park brevid tjej-statyn som står där så hon fick en kille :)


Mamma under bygget, hahaha "I've fallen and I can't get up!"


Här är han färdig, han fick Hercule Poirot - mustash, fint va? :)
Btw, han har gren-armar men dom syns inte


Facelook... rökarN

Nej nu är klockan 1 :O och jag är trött och det är skola imorgon. Dags att sova kanske? JA! Ska försöka göra havregrynsgröt till frukost. Har varit sugen på det länge nu och dessutom är det nyttigt och sen lär man ju inte bli hungrig innan lunch :)

Här ska jag gå och lägga mig nu


Visst ser det mysigt ut? :D
Godnatt!♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0