LITE SMÅTT STRESSAD

Idag fick vi sluta tidigare och efter skolan var jag hemma hos Sandra hela dagen. Mamma hämtade mig vid 6 och när vi kom hem lagade jag lite mat till mig och Mensur som kom senare :)
Vi har kollat Top model, tycker inte om någon av dom sm är kvar :S, och svenska hollywoodfruar men Mensur gick nyss så ska snart sova.

Jag känner mig as stressad för vi har ett stort prov på onsdag typ i bolagsformer, budget, excel, affärsidéer och blablabla och jag kan inte! Och imorgon kommer jag inte hinna plugga på det alls för jag går i skolan hela dagen, måste gå en kvart tidigare för att ta en buss till Åstorp, gå till mammas jobb, bli trackad av små-killar, åka till min doktor och sen kommer vi aldrig hem därifrån förrän typ vid 7, halv 8 och då kommer jag va cp trött och inte hinna plugga på allt jag behöver... omg vad ska jag ta mig till? :(


What can I say..? Man går helt enkelt upp i vikt av stress.


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0