NEW THINGS

Sorry att jag inte bloggat på ett tag. Men här kommer lite nya saker jag har inhandlat


Har äntligen fått hem mina kängor från La Redoute. Dom var 3 månader försenade, ska ringa och klaga och tänker inte beställa något mer därifrån.


Millitärgrön kjol - Cubus


Gröna millitärbyxor - Cubus


Rosa mp3 och extern hårddisk - Elgiganten

Har varit på mellandagsrean två dagar på raken nu. Var där i tisdags med mamma, Peter och Mensur. Då handlade jag kjolen, byxorna och ett par vanliga svarta leggings. Rätt dålig rea i år tycker jag. Iaf på Väla. Dom hade lite kläder på rea och dom där va va typ fula.. Cubus hade däremot kanon bra rea :)
Idag var jag först på Elgiganten och sen på Väla igen med Mensur och Van. Köpte mp3:n, hårddisken och en massage-grej till mamma. Nu är jag halvt pank. Men det gör inget för jag är nöjd med mina inköp. Dom var ganska billiga och bara saker jag behövde :)


Kommentarer
? amanda

Hej:) hur är kängorna från la redoute i storlek? Om jag pendlar mellan 38 och 39 vilken storlek tycker du man ska ta då?:)



2011-02-01 @ 18:20:10



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0