VÄRLDENS SEGASTE DAG

Den här dagen har bara varit jobbig alltså .__.
Stressade till skolan idag, till vilken anledning? För vår lärare va sjuk men ingen säger ju nånsin något sånt till oss eller bryr sig om att sätta in en annan lärare så vi satt och gjorde inget den första timmen tills en annan lärare fick lämna sin lektion för att ha oss. Kunde inte vi fått den timmen hemma ist för att sitta och frysa ihjäl i ett rum utan värme typ? -.-
Sen gick det på som vanligt, tråkigt alltså. Som tur va slutade vi 11 och då gick jag och nellie hit och åt lunch. JAg gjorde en sallad som blev helt ok. Sen bakade nellie en kladdkaka medan jag latade mig i soffan. Hon gick för typ en timme sen och handii skulle kommit hit vid 2 men hon har inte hört av sig så jag antar att hon inte kommer...

Kl 5 ska jag och nellie stå och sälja kakor på öppet hus på vår skola. Efteråt ska mensur komma hit och vi ska se Redline som jag laddade ner igår och som jag och mamma har letat efter länge :)
Har ni sett den? Den är kanon!


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0