BLOGGTIME

Kände att det var på tiden för ett litet inlägg nu!

Vaknade vid kanske halv 12 av att mamma kom in och sa att morfar skulle komma så jag skulle gå upp -.- Han var här ett litet tag bara så tänkte gå och lägga mig se när han åkt fast det blev inte.. som vanligt haha
Jag satte mig ist vid datorn och här har jag nu suttit sen dess. Alltså, jag tror faktiskt att jag sitter vid datan waaay to much! ;oo
Menmen, nu har jag precis lagt in potatis i ugnen och ska gå och duscha. Sen ska jag sminka mig ite, packa ner lite nödvändigheter och catcha en buss (om inte mamma kan kära mig) till Tåstarp City. Ska sova hos Handii ikv :)
Hon har avatar btw!!! :D:D:D:D så vi ska se den ikväll :D:D YEEEY!

Men got to go, pusspuss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0