CHILL LÖRDAG

Halli hallå!

Vaknade vid 12 hos Michelle brevid Julia. Låg och slappade i sängen, kollade Michelles skolkatalog och låg vid datan ett tag då sen pallrade vi oss ner en våning och käkade lite frukost :)
Efter det gick vi upp igen och fortsatte med det vi höll på med. Efter ett tag packade jag och Julia ihop våra saker och gick hem.
Väl hemma satte jag mig vid datan igen och längre än så har jag fortfarande inte kommit. Håller dock på och sminkar mig för fulla muggar nu för sen ska mamma skjutsa mig till Handii och så ska jag sova där :]
Väääldigt längesen jag va med henne o.O

För övrigt vill jag tacka för gårkvällen, det var mycket trevligt! :)

Ska fortsätta kladda på smink nu, pusstja♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0