DAGS ATT BLOGGA :O

Hallåja!

Har inte haft tid att blogga idag, har ju faktiskt ett liv you know ;)
Men vaknade hos Alice imorse waay to early för folket kunde inte vara tysta ._. Men måste säga att jag hade väldigt kul igår kväll så vi tackar alla för det! :D
Mamma kom till Höja och hämtade mig och Handii vid 1 kanske och sen åkte vi raka vägen hem där vi satt i min säng lite sådär halvdöda tills klockan var lite i 4. Då stack Handii till stan och skulle uträtta lite ärenden och jag började planera med mamma inför mitt sy-projekt :) Ni får se när det är klart vad det är jag ska sy ;)
Handii kom tillbaka efter en stund och käkade, den lilla tjockisen :D
Sen tog vi en buss tillbaka till Tåstarp City och nu har vi nyss kollat Avatar :D Jag är helt seriöst kääääär i den filmen! :O
Nu har vi nyss käkat och sitter och nördar vid vars en data och det lär väl bli så resten av denna kvällen :] haha
Ska dock kolla allt det vanliga här på internätet nu 8-|
Så blogg you later, puss!♥


Old pic


Kommentarer
? michelle

jag saknar dig :(<3

2010-02-24 @ 22:15:55
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0