FEBER & SÅNT :(

Vaknade i morse av att klockan ringde. Kände dock att jag inte mådde speciellt bra. Hade nog haft feber på natten och hade det nog fortfarande.
Så mamma sjukanmälde mig och jag fortsatte sova.
Vaknade för kanske 1 timme sen eller något och har precis ätit frukost.
Egentligen hatar jag att vara hemma från skolan för det är ju hur tråkigt som helst att bara ligga inne i sin säng hela dagarna ._.
men jaja, får väl bli så idag så får man ta nya tag imorgon och släpa sig till skolan då :]
Ska dock limma på en lösnagel som trillade av nu så vi hörs sen :O
Puss♥

Kommentarer
? amanda

krya mannen :D

2010-02-02 @ 22:15:34
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0