FÖRKLARING

Nu ska jag göra ett sånt där tråkigt inlägg, förlåt men det känns nödvändigt :)

Jag och Handii satt och snackade och så sa hon att där är en tjej vars blogg hon tyckte var rolig att läsa fast hon la ner den. Jag höll med till fullo och vi kom överens om att det berodde på att hon alltid skrev om intressanta saker och vad hon tyckte och tänkte om det och då slog det mig att jag brukade också göra det.
En gång i tiden skrev jag också relativt intressanta inlägg. Jag skrev om saker som jag hade en åsikt om, vad jag tyckte och tänkte om saker och folk brukade säga att min blogg var rolig och intressant. Jag brukade dessutom uppdatera riktigt bra, en sådär 7-8 inlägg om dagen :o
Men sen blev det den 12 december och allt bara gick i kras. Hela mitt liv förändrades tillsammans med väldigt många andras liv.
Det var dagen då Jan Le lämnade oss.
Ända sen den dagen har jag kännt mig lite tom på idéer, jag kommer inte på några intressanta saker att diskutera med mig själv om här på bloggen och jag orkar inte uppdatera lika mycket. Jag trodde att jag skulle komma tillbaka fort igen men min gammla vanliga uppdatering och allt sånt, men det tar längre tid än jag väntat mig.
Ska dock försöka bättra mig nu! :)

Ps, på fredag är det 2 månader sen♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0