FREDAGS MYS? :D

Hallå i stugan!

Imorse var första dagen på länge som jag "kom i tid" bara det att min kära syster bestämde sig för at förstöra denna glädjen för mig :/ Det var nämligen så att hon åkte till Sthlm idag och sen ska hon med sin kille och hans familj på skidsemester. Hon hade dock glömt sina skidvantar hemma så jag fick lov att stressa ihjäl mig, halvspringa till tings, lämna min väska till Mensur och springa vidare till stationen för att lämna hennes vantar innan hennes tåg kom -.-' så när jag äntligen hade tagit mig tillbaka till skolan igen var jag ju försenad. Ajja, det var nog okej med Niklas ändå eftersom jag var tvungen att hjälpa min stressade syster som smsade 1 gång i minuten på ett ungefär och skrev "var är du?" "är du inte framme snart?" "skynda!" "mitt tåg går snart!"... den människan kan verkligen stressa en, menmen vad gör man inte för sin syster ;p

Tiden i skolan flöt på fort eftersom vi hade en rolig lektion. Vår uppgift var att klippa in vårt huvud på en gubbe i ett dansbands-vykort? haha :]
Så här blev mitt


Jag vet att ni gillar det och missa inte mina söta lockar på skallen :)
Efter skolan gick jag raka vägen hem och gjorde mig en kopp varma koppen med sparris smak. Jätte gott faktiskt och inte så tjockande, jag går ju trots allt på diet ;)... not... haha
Men hittade bara inget annat ._.
Nu har jag suttit här i någon timme och försökt göra en avatar bild på mig, det går framåt väldigt sakta med säkert.. tror jag :s äsch om det blir något så får ni säkerligen se det så oroa er inte :]
Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, blir packa och sen Michelle ikväll :D
Blogg you later, puss♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0