JAG BLIR SÅ TRÖTT!

Alltså jag orkar inte dig längre. Jag vill inte höra vilken j*vla falsk hora jag är fler gånger. Jag vill inte hör ditt eviga tjat om allt. Jag vill inte ha kontakt med dig alls längre.
Du tror att du kan bete dig hur som helst, du tror att du kan kalla mig vad du vill, du tror att du kan köra över mig bara för att jag är liten och tyst men det finns ingen liten och tyst längre för nu är det nog! Alla har en gräns och du har gått över min.
Det är slut med förlåtandet för dom elaka sakern du kallar mig. Jag bryter all kontakt med dig om du inte kan låta mig leva mitt liv och lämna mig ifred.
Och du behöver inte komma tillbaka med något "förlåt, jag älskar dig, jag kan dö för dig" för jag vill inte att du ska dö för mig, jag vill att du låter mig va. Du kan komma tillbaka igen när du vet hur man uppför sig.
Jag menar, du är snart 19 år så sluta bete dig som en liten unge för du är inte det längre, du är vuxen så bevisa det också.
Du kan inte gå runt och tro att du kan göra precis hur som helst utan konsekvenser, välkommen till vuxen-livet. Life's a bitch.
Så framöver kommer jag ignorera dig i skolan, på msn, överallt tills du har lärt dig hur man uppför sig för det här duger inte, det duger verkligen inte..


Kommentarer
? Eirca

Det är bra Linneah, stå på dig!:) Ta ingen skit från någon!:D

2010-02-27 @ 13:13:10



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0