@ MORMOR OCH MORFAR

Tjenixen :)

Idag är jag glad, precis som igår kväll och resten av veckan som har passerat. Detta har varit ett bra lov trots att jag faktiskt inte gjort så mycket.
Förutom att jag är glad så är jag väldigt trött och har ont i skallen. Men det är skit samma =)
Vaknade vid 11 kanske av att Nellie låg och smsade, hennes mobil vribrerar verkligen högt :O SEn kunde jag inte somna om, eller jo jag kunde säkert, men hon började snacka med mig ._____. haha som alltid när vi va små. Fast då vaknade hon typ 6 och bara "liiiinnneaaaahhh!!" -.-' haha
Men när jag ändå var vaken så kunde jag lika gärna stanna uppe så jag satte igång min bästa vän, min dildo :D hahaha nej jag skojade bara, min data :]
Efter en stund gick vi och käkade frukost och sen fixade vi oss lite och vid kanske 3 åkte Nellie hem och vi åkte hit, till mormor och morfar.
Jag brukar alltid vara deprimerad när jag är här och när det är söndag och speciellt när det är skola dagen efter, men nej, jag är glad idag :D
Nu har jag dock inte mer att skriva så jag ska sätta mig med DV mode, Elle och Hur kär får man bli och så hörs vi senare! :)
Puss♥


Gammal bild som ni säkerligen har sett fast senil som jag är så kommer jag inte ihåg om ni har det eller inte så jag slänger upp den en gång till :] höhö

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0