NU ÄR JAG GANSKA TRÖTT...

...som alfons åbergs pappa brukar säga, "sov gott och ropa inte mer för nu är jag ganska trött..." :]

Nu hade jag tänkt sova, känner mig lite virrig :S har kanske faktiskt hjärnskakning ;o börjar nästan tro det för jag har svinigt mycket skallebank och sen känner jag mig helt yr, vet typ inte vad jag håller på med.. konstig känsla o.O jaja
Får se om det går över tills imorgon bitt så att jag kan gå till skolan.

Och innan jag sover bjuder jag på en bild från idag som ja gstulit av min kära classm8 Sofia som hon tog på mig den första gången jag trillade (efter störtloppet ;p haha!) när jag ligger och asgarvar i "skogen" :]


I've got some mad skillZ (H)

Men vi hörs imorgon så får ni sova så got allesammans! Natti♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0