NU ÄRE LOOOV! :D

Jag kom typ... nästan i tid till skolan idag :D va typ 1 min försenad så Niklas hade inte hunnit börja så man kan säga att jag kom i tid z) *stolt*

Hade ju webbdesign hela förmiddagen fast kändes som typ en timme för det är så roligt. Tiden går ju fort när man har kul så hann knappt blinka innan lektionen var slut. Lite tråkigt känns det att gå ifrån den lektionen faktiskt :O Jag kan inte fatta att jag säger detta men jag tycker faktiskt det känns tråkigt när vi slutar på fredagarna :( haha o.O
Whatever, vi slutade ju 11 så nu har jag varit hemma en stund. Har lyssnat på min syster som whinar översina problem, ätit, ätit och kollat bloggar typ :] hoho
Men nu ska jag se om jag kan fixa något med designen här för jag är mega trött på min!
Pusspuss♥


Detta var vad jag åstadkom på dagens lektion, inte så nöjd men vi skulle jobba med textverktyget och så.. så den fick duga :]

Btw, kommer snart upp fler bilder från fotostudion med Stokki och även en dagens outfit så stay tuned! ;)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0