OKEJDÅÅÅ

Jag vet att ni vill ha en kort sammanfattning av min dag så jag får väl vara snäll och ge er det då :]

Skola igen idag då. Det funkade inte bra för vi hade något hälsoprojekt som vi hade börjat med igår. dEt var alla 1or på hela skolan som gjorde det och vi var blandade. Eftersom jag inte var där igår så hade jag ju ingen aning om vad vi höll på med när jag kom idag och jag kände ingen i mi ngrupp men försökte ändå göra det bästa av situationen och frågade dom om dom kunde förklara och om det fanns något jag kunde göra. Men icke sa nicke. Så dagen flöt på och vi bara satt och glodde på varann typ. Efter lunch vart det likadant och när jag frågade läraren om hjälp sa hon "lös det" ja men LÖS DET SJÄLV DÅ! -.-
Så till sist fick jag damp och gick till min mentor, Herman aka Herminator, och sa att jag tänkte gå hem om ingen hjälpt oss så Herman tog tag i saken så vi fick projektet klart.
Men det var väl självaste att jag som inte ens va med från början och inte visste vad det gick ut på skulle ta tag i saken och se til lså det blev gjort! Men jaja, jag var ju trots allt entreprenören i gruppen så ;)

Efter skolan gick jag hem och så kom Handii en liten stund. Har inte träffat henne på as länge nu ju :O
Sen gick vi tillsammans till torget där hon tog bussen hem till Tåstarp City och jag mötte upp Erica och Bella. Tillsammans tog vi 3 bussen till Väla :D
Jag har haft så sjukt mycket roligt idag med er 2 så det är inte sant! Så lycklig att jag hittade er/ni hittade mig ;) haha

Kom hem rätt sent så väl hemma blev det att packa upp, klippa av prislappar, välja kläder till imorgon, äta och sen i säng. Har nu legat här och nördat ett tag så känner att det räcker snart. Börjar bli dags att sova också känner jag, är fett trött!

Ska iaf sluta tråka ut er nu med min väääldigt långa berättelse om min dag, haha over and out♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0