ONSDAG

*gäsp*

Vaknade vid halv 3 idag och hade sjukligt ont i nacken, huvudet och handen så orkade inte ens gå upp ur sängen utan bara låg där och glodde in i vägen en stund. Efter ett tag gick jag ut i köket och gjorde frukost och sen satte jag mig med frukosten och datan vid tv:n och satte igång en film.
Det var en lång film för den slutade nyss :o 3 timmar lång faktiskt. Såg på Lost in Jane Austen. Jag tycker inte om sånna romantiska filmer egentligen men den här var faktiskt bra. Den var lite rolig och liksom mer modern istället för sån bara gammeldags och romantisk som Jane Austen filmer är annars.
Men nu ska jag gå och leta upp en ny film.
Blogg you later♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0