PLANET EARTH TURNS SLOWLY

Chacha!

Okeeej, jag är uttråkad till tusen .____.
Funderar starkt på att ta tag i mitt sorgliga liv och gå och diska nu, trååååkigt :(
Ska nog dricka ett glas cola först :] hoho intresseklubben exploderar förstår jag..
Imorgon vill jag till Väla, måste lämna tbx den svarta spetsklänningen och så behöver jag köpa lite smink på h&m. Typ nytt puder, en ny vit kajal som jag slarvade bort i fredags? :( och litta sånt :]
Ska bara se om Julia vill med annars får jag hitta någon annan, någon som har lust? :)
Skicka isf ett sms eller något, nu ska jag gå och kolla om disken mirakulöst har trollats bort :D
*hoppashoppashoppas*!♥


En glad Linneah i måndags =)


Kommentarer
? rebecca

jag vill dit i helgen eller ngt! :(<3

2010-02-03 @ 20:50:55
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0