SOME SERIOUS SHIT

Alltså... jag är i förbannat stort behov av en ny mobil! Och eftersom jag måste vänta till sommaren på att mitt abonnemang ska gå ut (?) så behöver jag låna en mobil av någon vänlig själ, om det nu finns någon sån?! Help me!!

För övrigt har jag bara kollat film hela kvällen. Såg Pirates of the Carribean och Miss secret agent sen med mamma :) Myspys!
Har precis duschat och plockat av dom lösnaglarna som satt kvar efter gårdagen (vilket inte var så många :/). Får gå och köpa nya imorgon :) Ska träffa Ninni efter skolan imorgon och sen blir det nog till att gymma med Isabel på kvällen.
JAG SKA GYMMA! Hör ni det? ;) det kan ni inte tro va? Nääee jag vet, kan knappt tro det själv men får ta tag i saken nu, ska ju va fitt for fight till sommaren! Dessutom har jag ju ett biff-rykte att leva upp till ;p haha
Sen har jag börjat läsa Hur kär får man bli för typ 111:e gången, men den är ju bra!
Men jaja♥


Love it!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0