STACKARS BARN!

Alltså jag tycker inte mycket om barn men jag och mamma såg nyss ett program på tv (:O jag kollar på tv!) som handlade om små flickor vars mammor verkligen tryckte på att dom skulle vara med i skönhetstävlingar och sånt. Alltså det är helt hemskt! :O
Små flickor som är typ 7 ska inte ha så mycket smink, bli sånt sprutade ni vet så att man blir brun, en massa löshår, plastikopperera sig o.s.v :O
Sjuka mammor! En av dom sa t.o.m. att när hon fick sin dotter vart hos as orolig för hon var ful och hon vill väl inte ha en ful unge liksom... sånna mammor borde inte få ha barn!


Dessa tjejerna är typ 7-9 något sånt...

Är det bara jag som tycker att det är både hemskt och väldigt sjukt? Inte ok alltså!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0