TAGGA

Godmorgon sötisar!

Eller ja, det kanske inte är morgon direkt med tanke på att klockan är typ 20 över 3 haha men vi har faktiskt varit vakna sen typ 1! z) Vaknade av att Handiis systers hundvalp stog och slickade mig i ansiktet, BLÄÄ! Jag hatar när hunder slickar en i ansiktet, inte ok! Haha fast han är så söt så jag blev inte sur :]
När vi legat och dragit oss en stund gick vi ner och skulle äta frulle. Fanns inte så mycket att äta så vi stekte bacon och gjorde äggröra (eller handii gjorde det ;p). Mycket gott :D
Nu sitter jag i sängen och lyssnar på taggande musik medans Handii duschar. Sen ska vi fixa oss och vid 5 skjutsar Handiis syster oss till Höja där Alice bor :]
Men vi hörs säkert innan dess, måste fixa mig nu!
Puss♥


You're my bestest friend<3


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0