TJENIS!

..penis! mog1 jag vet :)

Vaknade vid 12 idag, då låg handii och läste oliver twist brevid mig haha. Vi gick upp, satte igång en film på Voddler som jag har nu och sen gick vi ner och hämtade frukost och gick upp och åt framför filmen :)
Kommer inte riktigt ihåg vad den hette men den handlade om två barn som kom på en egen fantasi värld typ men sen drunknade tjejen och blablabla, inte speciellt bra utan mest sorglig.
När filmen var slut satte jag mig och fixade lite små-detaljer på min avatar bild, inget som syns men :)
Lekte även lite med den och såhär blev resultatet:



Men nu ska jag fortsätta sminka mig för sen ska vi gå ut i snön och ta bilder :)
Pusshaj♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0