TRÖTT DAG

Tjenixen!

Vaknade som vanligt lite för sent imorse så kom som vanligt några minuter för sent. Men det är väl så att fint folk kommer alltid lite sent? ;)
Anyway så hade vi entreprenörskap med Herman hela förmiddagen... lika roligt som vanligt *host*
Till lunch fick vi slapp gurka :( och efter lunchen hade vi idrott på sjukis och fettis :] oh nej förlåt, menade friskis och svettis!
Där hade vi idrott som faktiskt var rätt kul idag o.O Det var bl.a. typ styrketräning för armarna som kanske inte är riktigt min grej då jag kände mig ungefär lika biffig som en tandpetare ;/ haha
Efter idrotten gick jag med Bella och Erica till källan där vi mötte bl.a. Handii så satt och snackade ett tag tills den tjockisen skulle gå och käka pizza ._. haha
Då gick vi ut med Jacob för dom skulle röka *skakar på huvudet* så när vi stog där ute så hände världens roligaste sak! Shit alltså jag kissade nästan ner mig och jag kissar nästan ner mig nu när jag tänker på det också! x) hahahaha!
Så kom det en sån kille som tror att han är stencool ni vet? Typ med hiphop kläder, alltså typ 10 nr för stora byxor, t-shirt och luvtröja med luvan uppe och så gick han där och softade you know? ;) Och så gick han sådär tufft ni vet som bara sånna där riktiga coolingar kan få till det så helt plötsligt halkade han och stog och gled runt typ jätte länge! HAHAHAHA! Sen när han äntligen återfick balansen så fortsatte han sin coola gångstil och så frågade Jacob hur det gick han bara "äh det är lugnt" och försökte verka helt oberörd, alltså det var helt seriöst dagens roligaste! HAHA :] Han kommer föralltid vara känd som "coolingen som halkade" i min värld :D

Men för att återgå till min dag så gick jag sen och mötte upp Stokki och tillsammans gick vi till Åsbo där han skulle fota mig in tha fotostudio :)
Så där var vi ett bra tag, mycket roligt faktiskt och jag hoppas bilderna blev bra vilket jag inte får veta förrän imorgon då jag får se dom..
Sen kom även Handii och Alice en stund och joinade oss så tog Stokki sånna super gulliga kompis pic's på mig och Handii, inte för att jag sett dom men det är väl klart att dom blev supergulliga ;)
Fast som alltid kan vi inte vara seriösa när vi är tillsammans så vi höll på att garva ihjäl oss bara för att vi inte fick så till sist blev Stokki sur och sa att han aldrig fotat några jobbigare :( hahaha
Ajja, jag tänkte ju trots allt på coolingen som halkade så jag kunde inte hålla mig x) hahahaha!
Efter skolan gick vi till ungdomsmottagningen och sen bar det av hemmåt där jag somnade så gott i min säng tills mamma väckte mig för en stund sen och hade gjort bakad potatis åt mig :D mums!
Så nu är jag mätt och belåten, behöver dock kissa för att jag garvat så mycket åt coolingen som halkade HAHA!
Så brb♥


En trött linneah :]

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0