01:43

...är klockan nu och jag sover fortfarande inte. Jag är helt enkelt inte trött.
Hmm... ska nog sätta igång en film så kanske jag somnar till den. Tur att det är helg nu iaf så jag inte vänder på dygnet nu igen och ska gå i skolan en hel vecka :]
För övrigt så undrar jag varför vissa killar är som dom är.
Alldeles nyss var det 3 killar som skrev till mig (helt random, inga jag känner). Den första skrev "när ska vi ligga?", den andra skrev "jag är kåt i dig" och den tredje skrev "vill du se när jag r*nkar i cam?". Alltså, har vissa killar ingen respekt för sig själva (tack du anonyma läsare som spred lite ljus över situationen och hjälpte mig då jag hade uttryckt mig helt fel :]) what so ever? Vad tänker dom med? Och vadå, tror dom seriöst att det är något som skulle funka på mig? På någon tjej över huvud taget? Tjejer som går bet för sådant är trashiga tjejer som tror att dom inte kan få bättre.
Dom två första blev det block dirr och den sista skrev jag till baka till. Jag skrev "nej tack, jag tror jag avstår" så skrev han "okej sry, men det är väl normalt att ha 17 cm lång k*k när man är 15 år? :)" och det skrev han endast för att han tycker det är jätte långt själv och för att han ville skryta (I'm not stupid) så därför tyckte jag att det skulle vara lite kul att reta honom. Så jag svarade bara "hahaha meeen LILLA du :O!" så fick jag svaret ":O :(" HAHA så ägd :D
Nu är jag nöjd, pussheaaj♥


Kommentarer
? Anonym

Självbevarelsedrift är väl fel ord? Att de saknar respekt för sig själva passar bättre.

2010-01-15 @ 17:02:19



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0