04:28

Shit vad tiden springer iväg :O
Men jag är inte trött, inte ett dugg... fast ska upp tidigt imorgon bitti så borde sova. Ska till mormor och morfar imorgon. Ia är där (min moster) och jag och mamma ska ut vid ån och mata ankorna innan vi åker imorgon också :D haha dom svälter ju nästan ihjäl nu på vintern dom små stackarna :(
Måste även städa färdigt på mitt rum som jag påbörjade nu ikväll och sen blir det Emma baby på kvällen. Det var allt föööör länge sen och jag saknar dig sjukt gumman!
Men nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, natti♥


don't you know that you're toxic?

Kommentarer
? Erica

Fiiin bild och fiiina skor!:D

2010-01-08 @ 12:50:02
? Melissa

fin :)

2010-01-08 @ 13:27:47
URL: http://melissass.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0