1 MÅNAD

Mår fortfarande kasst men kände att jag skulle lägga upp ett inlägg iaf.
Har precis duschat och när jag stog där i duschen slog det mig att det ju var exakt 1 månad sen Jan försvann från oss idag :(

Att det redan har gått en månad. Det känns inte så. Tiden går så fort. Jag vill inte att det ska vara en månad sen för snart är det ett halvår sen och sen är det 1 år o.s.v. Och när tiden går så glömmer man. Jag vill inte glömma dig. Jag vill inte glömma ditt skratt, ditt leende, dig och din kaffetermos, dina glada danser, dig i matsalen en av dom sista dagarna då vi stal din vante och du sprang runt och skrek "ge mig min vante!" som ett litet barn 8) Jag vill inte glömma din röst, jag vill inte glömma hur du alltid sa "håll käften ;C" när man sa något retsamt, jag vill inte glömma ditt total failade snagg som du hade gjort själv så det blev helt randigt, jag vill inte glömma alla minnen jag delade med dig. Jag vill helt enkelt inte glömma dig och det känns som att jag ändå gör det mer och mer för varje dag som går. Om jag bara kunde stoppa tiden. Eller spola tillbaka den och få dig att inte hoppa...
Men det finns inget jag kan göra åt saken.
Men var du än är så älskar jag dig. Jag kommer alltid att både älska och sakna dig. Det är någonting ingen kan ta ifrån mig och det spelar ingen roll om jag är kvar i Ängelholm eller om jag flyttar till Australien. Jag ska aldrig glömma dig Jan Le, vår solstråle för du betydde världen♥


lånade en bild på graven av min kära classm8 Sofia<3


Vi ses i paradiset<3


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0