CAREFACE :)


En av kommentarerna på mitt inlägg om redigering där jag frågade om någon vill ha en redigerad bild av mig.
Nope, jag är alltid allvarlig som alla som känner mig nog vet ;) hehehe not...
Och jag frågade bara om någon ville ha en redigerad bild, det betyder inte att jag tvingar dig att få redigera en bild på dig så om du inte tycker det är fint behöver du inte bry dig. Låt bli att öppna munnen då, har man inget bra att säga så ska man inte säga någonting.
Jag resonerar på detta viset: Varför ska man fälla elaka kommentarer till helt random personer på bdb, bloggar och dylikt för att man typ är avundsjuk eller bara en bitterf*tta...? Nu ska jag inte säga att jag aldrig gjort något sådant, det har jag. Men jag har slutat med det för det skapar bara bråk och osämja vilket är mycket onödigt. Palla lägga tid på att bråka med någon man inte ens vet vem det är? :S (för det vet jag ju inte eftersom du inte vågar skriva ditt namn ;p)
Så om ni har något problem med min stil av redigering så behåll det för er själva men jag tar gärna emot tips och sånt som kan hjälpa mig.
Nu ska jag tvinga lite fler folk att skicka bilder på sig så jag kan tvångsredigera dom till barbiedockor ;)
Hihi, puss!♥

Kommentarer
? michelle

har du redigerat klart nån av bilderna på mig? (a)<3

2010-01-09 @ 16:52:22
URL: http://michibelle.blogg.se/
? emma & matilda

är dt ngn som är bra på att göra fina & snygga headrar i photoshop? Isf undrar vi om någon skulle ha lust att göra en åt oss! Kommentera bloggen om någon är intresserad, vi vore väldigt tacksamma! :)



puss

2010-01-09 @ 19:52:02
URL: http://bastakusiner.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0