DAGENS I-LANDS PROBLEM

Alltid, alltid, alltid! Hur kommer det sig att jag alltid blir hungrig på natten? ._. Det spelar ingen roll hur mycket eller hur sent jag äter kvällsmat, jag blir hungrig iaf. Det slår aldrig fel. Nu kanske ni tycker att det låter som ett väldigt litet problem för det är ju bara till att gå och ta något att äta? Not.
Ni förstår, min kära moder sover i vardagsrummet för att jag och Hannah ska kunna få ha vars ett rum (snäll som hon är :D) och köket och vardagsrummet ligger vägg i vägg. Dessutom är det inga dörrar där emellan utan bara två dörrhål, alltså går alla ljuden rakt in till mamma om jag skulle gå och rota i skafferiet. Med andra ord får jag somna hungrig varje kväll :( buuhuu synd om mig...
Haha detta måste vara dagens i-lands problem, helt seriöst x)
Ska dock försöka smyga ut i köket och sno en banan eller något nu o.O
Wish me luck, hihi♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0