FELÅT (A)

Jag vet att jag inte bloggade nå mer igår kväll men jag gick ju med Isabel och käka pizza och sen gick vi till Van där han och Timme kollade på 2012 så vi la oss i hans säng och kollade på den. Den var rätt bra, alltså det var ju inte så där woow faktor som alla säger utan den var bra. Rätt långtråkig dock och sen var den som en blandning av Noas ark och Titanic :P haha
Efter att filmen var slut gick jag och Isabel hit där hennes mamma hämtade henne. Men jag kom hem rätt sent och eftersom jag inte har någon egen dator nu, :'(, så fick jag inte låna en dator så sent och därför kunde jag inte blogga (n)
Shit vad jag längtar tills den är fixad!
Nu har jag precis duschat och sitter och pumpar One night in bangkok i mina högtalare. Jag tror att jag håller på att bli döv :D hihihihi
Men ska fortsätta sminka mig nu för sen kommer mormor och morfar hit och ikväll blir det nog hem till Erica med Bella :)
Vi hörs sen, puss!♥


Har lite bildbrist atm så jag bjuder på en gammal bild från i somras =)

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0