FÖRSTA DAGEN I SKOLAN

Skola igen idag då. Slutade 11 tack och lov!
Efter skolan skulle jag gå och fika på EH med fantastic 4 egentligen men gick och köpte en vit ros och gick till Jans grav med den ist.
Satt där och spelade River flows in you i säkert en halvtimme medans tårarna bara strömmade nerför mina kinder.
Efter ett tag började jag dock frysa, satt ju i snön, så jag gick hem. När jag kom hem åt jag och sen satte jag mig vid datan. Av någon anledning lyckades jag ta mig in på Jans facebook och kollade på hans bilder. Såg att någon hade taggat bilder av honom från när han va liten, så söt!
Han älskade ju sitt täcke med pokémon och jag såg på en bild från när han var liten att han hade pokémon-täcke redan då. Och när jag såg det kunde jag inte hålla mig. Tårarna bara forsade.
Nu har jag dock lugnat mig lite men jag har nada smink kvar, då slipper man ju tvätta av det idag (Y)
Ska nog göra en ansiktsmask nu.
Imorgon är det exakt 1 månad sen...och jag kan fortfarande inte förstå det..♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0