FRÖKEN SMILLAS KÄNSLA FÖR SNÖ

Shit har ju knappt bloggat på hela dagen o.O
Va ju hos Handii innan och som vanligt gjorde vi inget vettigt utan satt bara och redigerade bilder. Efter en stund gick vi ner och käkade frukost och sen spelade vi lite tv-spel och så började vi även kolla på zombie land som verkade vara en sådär lagom konstig film. Hann dock bara se typ en halvtimme av filmen för sen kom mamma och hämtade mig.
När vi kom hem åt vi lite och nu sitter vi och kollar på Fröken smillas känsla för snö. Riktigt bra film faktiskt. Handlar om en pojke som var uppe på taket på sitt hus och lekte och så hade han trillat ner och dött. Men Fröken Smilla (hans granne) som har umgåtts mycket med honom vet att han var höjdrädd och att han aldrig skulle gå upp på taket och leka. Hon förstod att han måste ha blivit mördad så hon bestämmer sig för att ta reda på vad som verkligen hade hänt pojken.
Men nu måste jag återgå till filmen, puss♥


Hihi... hade inga bilder att redigera idag så jag använde en söt fjortisbild på min älskade kronk (a)<3

Kommentarer
? emmaemiliaa

thih :) puss gumms <3

2010-01-07 @ 16:35:33



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0