FY BUBBLAN

Kom som vanligt för sent i morse. Tänkte springa för att jag skulle hinna men så träffade jag Toni på vägen så jag bestämde mig för att vi kunde ju ha sälle när vi ändå går i samma klass :)
Sen hade vi svenska, med en ny relativt bra lärare, hela förmiddagen och efter lunch var det naturkunskap till kvart i 3. Jag hatar verkligen det ämnet, fy!
Efter skolan gick jag och mötte Elaine och Julia. Sen gick vi och hämtade Clara och gick till EH. Elaine stannade bara en liten stund och sen kom Ninni och satte sig på Elaines plats ist :)
Resten av dagen har vi 4 suttit inne på EH och haft jätte kul. Tack för det, jag hade verkligen roligt! :O :D
Nu kom jag precis hem och har ätit. Fick helt plötsligt sjukt ont i huvudet och jag kan knappt se vad jag gör. Jag kan inte läsa, det liksom förvinner lite bokstäder och sen känns det som om allt blir rörigt. Om jag har läst något som är längre en mening så glömmer jag bort vad jag läste. Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag börjar nästan bli lite rädd o.O
Shit jag kan inte skriva mer och jag har ingen aning om vad jag nyss skrev.. borde nog sova eller något :S
Vi hörs sen om jag mår bättre, puss♥


Kommentarer
? silly

eller huur! palla tjockisar!

2010-01-12 @ 18:10:55
URL: http://sillyhilton.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0