GOODMORNING.. TYP..

Hmm... jag tror faktiskt att jag har börjat vända tillbaka mitt dygn :D great
Eller okej, vi la oss ju förståss rätt sent i natt men jag vaknade ändå halv 1 idag vilket är rätt tidigt för att gälla mig :]
Emma gick här ifrån i morse redan vid halv 11 för hon skulle ta en buss till stallet då.
Nu ligger jag i sängen och lyssnar på Free fallin', riktigt fin låt :)
Men ska nog gå och få i mig lite frukost, sen blir det fix och så ska jag köpa en ros och pallra mig till Jans grav.. När jag kommer hem igen måste jag städa klart mitt rum och lite så.
Men vi hörs senare, pusspuss♥

Kommentarer
? Erica

Har du redan varit vid Jans grav idag?

2010-01-09 @ 14:26:28



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0