@ HANDII'S PLACE

*pust*
Idag vaknade jag och gick upp vid typ 2, då tog jag en dusch och resten av dagen har jag bara degat i sängen.
Sen fixade jag mig och skulle ta bussen till Handii halv 6, men såklart missade jag bussen (a) så jag gick hem och satte mig och kollade på Mamma Mia en stund. Vid 7 gick jag till stortorget och skulle bara träffa Julia en stund. Mötte Clara på vägen och när vi kom fram stog Julia där med "rak"lugg som va jätte kort, alltså HAHAHAHA! Men hon var även med Adam som tänkte mula mig så jag gick till busshållplatsen och ställde mig där ist :O
Nu har jag och Handii precis ätit oss feta och glada och sitter och snackar med Stokki på skype :)
Vi 3 ska göra fokus på bdb (H) yeah! Haha *no life*
Men puss på det!♥


Kommentarer
? cindy ♥

fin blogg =)

2010-01-06 @ 00:02:15
URL: http://ccindylicious.blogg.se/
? julia

Elak bild! :(

2010-01-08 @ 00:11:45
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0