HEMMA FRÅN SKOLAN

Skolan som vanligt idag igen. Jag och Isabel hade jätte kul och vart väldigt pigga och skrattiga medans alla nadra gick runt och tjurade som om jorden håller på att gå under eller något. Man skulle ju kunna säga att vår klass hade vaknat på fel sida idag .__.
Men vi hade lika kul iaf =)
Efter skolan gick vi till tings och lämnade min data hos it-Niklas. Han sa att om jag har tur kan han fixa den tills imorgon men det kan hända att han måste beställa extra delar och isf kan det dröja ända tills typ onsdag eller torsdag innan jag får min data igen. BUHHU :'( halva mitt liv är borta + att jag kommer ju ligga jätta back i skolan om jag inte har någon data för vi gör ALLT på datan ._.
Anyway, efter ting gick vi vidare och gick runt på stan en sväng. Isabel hade spenderar byxorna på (fick ju pengar idag ._.) medan jag gick och drömde om alla fina saker jag hittade. Kul (Y) haha
Nu kom jag typ nyss hem och sitter och pumpar alledeles för hög musik ur mina högtalare. Det börjar trilla saker från hyllorna här nu, borde kanske sänka o.O
Haha Handii kommer snart hit iaf och ska underhålla mig medans jag diskar. Jippi.
Men vi hörs later, puss och slick♥


Vad dålig kvalité det blev här :S men jaja, ni får klara er ändå :]

Kommentarer
? rebecca

kissie läppen ;) har du ps:at den? :P<3

2010-01-25 @ 21:06:33
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0