HOS HANDII =)

När jag kom hem från skolan innan gick jag in på toaletten. Så kollade jag av någon anledning på duschen och insåg att vårt duschdrapperi hängde till höger ist för till vänster och när jag kollar så va det något i vår dusch som var väldigt annorlunda så jag bestämde mig för att ringa min kära moder för att kolla vad det var som pågick. När hon väl svarade sa hon att det troligtvis bara var en gubbe som jobbar i huset som hade varit där och bytt kran i vår dusch. Men hon hade sagt till han att han absolut inte fick lov att använda nyckeln som dom har och gå in när inte hon är hemma. Tänk liksom om typ jag eller min syster hade varit sjuk och så hade man stått i duschen och inte hört när gubben plingade på så hade han öppnat och kommit in när man står i duschen :O Jösses amalia! Så kan man inte ha det, för pinsamt om gubben skulle se en naken och då skulle gubben kanske få sig en rak höger innan man fattade vem det var ;p haha
Desstuom, lite creepy att han ska va i vår lägenhet när ingen av oss är hemma :S han kanske tar något o.O haha
Anyway, nu är jag hemma hos Handii som har somnat xp haha jag tror bestämt att jag också ska sova en liten stund nu och sen ska vi sätta igång och plugga ihjäl oss för vi har båda massor att göra. Jag måste göra ett engelska sak och energi och lite på ekologi (Y) yeey..
Men vi hörs, pusstjaa♥


Facelook today =)
btw, ingen foundation idag för jag är brun nu så det behövs inte (a) hehe *nöjd*

Kommentarer
? warodell

Aaaaloooo :D Liinneah, Vad händer i ditt liv nu förtiden??? vi får träffas någon dag ;) Pusselipuss

2010-01-21 @ 11:48:53
URL: http://mizzwarodelll.bloggplatsen.se



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0