HOS MORMOR OCH MORFAR

Usch jag är trött. Mamma kom in och väckte mig vid 11 och sen snoosade jag till typ halv 12. Då fick jag snällt masa mig upp och sminka mig och lite så sen bar det av hit till stavershult (Y) toppen.
Har precis varit ute i snön med mamma en sväng och tagit lite bilder, det är verkligen as fint ute nu.
När vi skulle gå ner för en backe var det så halt så jag gjorde en vurpa och satte mig på röven :( haha och min oh så skadeglada mamma tyckte att det var as kul och garvade halvt ihjäl sig -.- haha men okej, det såg nog rätt kul ut, mössan åkte ner för ögonen och allt xp
Nu fick jag nyss syn på ett klipp på facebook som gjorde mig högst irriterad.
Men life goes on (bara in för den som la ut det.. -.-) och vi ska fika nu, puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0